V únoru začínáme s některýma holkama z Funkčního tréninku specializovaný program na celkovou transformaci.

Účastnice programu budou docházet na tréninky 3 x týdne po dobu 12 týdnů, celkem 36 hodin intenzivního cvičení (čti: „potu a dřiny“) – samotné cvičení v rámci jedné hodiny zabere de facto jen 40 minut.

Proč transformace?

Naším cílem není „jen“ zhubnutí, ale celková transformace celého těla. Cestou k dosažení toho cíle je ztráta tuku plus vybudovaní více svalové hmoty a tedy zrychlení klidového metabolizmu. Čím více svalů máte, tím vice kalorií během dne spálíte – nejen na tréninku, ale celkově!

Žádná továrna na kulturistky ani „vychrtlé kozy“ naším cílem je zdravá, silná žena s krásnou postavou!

Jaké cviky?

V programu budeme využívat činky zvané kettlebells, které pravidelně a s úspěchem využíváme na lekcích Funkčního tréninku. Kettlebells se nám při hubnutí velmi osvědčily („swing“!) – „mučicí“ nastroj, se kterým se rozhodně nebude nudit!

Program tvoří komplexní cviky systému KB5, zaměřené na posílení celého těla, orientované od centra (jádra) ke končetinám. Těm, kteří by se chtěli se základními cviky s kettlebell seznámit, doporučujeme únorový seminář Kettlebell KB5 Minimum.

Komplexní program: Pravidelně cvič, jez zdravě, regeneruj!

Dřina a pot v tělocvičně jsou k ničemu, pokud se vrátíte domu a všechno to „zazdíte“ fast-foodem nebo polotovary z ledničky. Neříkejte si: „Ten kýbl zmrzliny si můžu klidně dát, stejně to spálím zítra ráno na tréninku“. Takhle to nefunguje.

Tělu je třeba dát potřebné živiny. Součástí programu je kromě cvičebního plánu také celková úprava životosprávy. S jednotlivými účastnicemi programu podrobně probereme jejich stávající jídelníček a postupně jej upravíme. Žádné hladovky, žádné diety, ale kvalitní strava!

Málo spánku, honička v práci, fyzická zátěž na tréninku, špatné jídlo – to všechno je pro tělo stres, a tělo, které je ve stresu, nebude tuky spalovat. Regenerace je tedy dalším klíčem k úspěchu. Náš kettlebell program je velmi dobrý, ale ani ten nejlepší program nebude fungovat, pokud tělo nemá čas na zotavení.

Kdo se zúčastní programu?

Program měl mezi našimi cvičenkyněmi velký ohlas. Do užšího výběru nakonec postoupilo 5 holek – těch, které to nejvíc potřebují anebo mají největší motivaci se sebou něco dělat. V průběhu programu budeme monitorovat výsledky – nejen váhu, ale především budeme sledovat změny kompozice těla (méně tuků, více svalů), míry, náladu a celkovou vizáž.

Přípravná fáze programu (výuka cviků a výběr vah)je už za námi, čas se pustit do programu!

Sledujte naše stránky a naší Facebook stránku, za 12 týdnů vám ráda představím naše hrdinky a jejích výsledky!

Držte holkám palce, každá podpora potěší!

email