Proč by žena měla být silná - Funkční trénink Praha Po pěkné postavě a dobré kondici (ať už si pod „dobrou kondicí“ představíte cokoliv) touží asi každá žena, ale ptáte se – proč silový trénink?

Proč by žena měla dělat dřepy, kliky, shyby, cvičit s kettlebell anebo velkou činkou?

Funkční trénink Praha je totiž školou silového a kondičního tréninku.

Karen Smith, naše kolegyně ze StrongFirst (Senior SFG), napsala vynikající článek s názvem „Proč by žena měla být silná“, ve kterém naše čtenářky a cvičenkyně naleznou jasná a stručná doporučení plus odpovědi na mnohé otázky, se kterými se v našem gymu často setkáváme. Doporučujeme si přečíst celý článek na stránkách StrongFirst – níže naleznete překlad dvanácti tipů od Karen ohledně silového tréninku pro ženy!

• NEBOJ SE, že nabereš přespříliš svalů – to se nestane!
• Najdi si trenérku/instruktorku, která rozumí designu SILOVÉHO programu.
• Dej si silový CÍL!
• Sílové zlepšení pochází z nízkých počtů opakování a těžké zátěže.
• Zvykni si na dělší pauzy na odpočinek mezi jednotlivými sety.
• Cvič shyby na hrazdě – ČASTO!
• Najdi si jiné ženy, které berou silový trénink vážně.
• Najdi si trenérku, která tě inspiruje a žije to co káže ohledně síly.
• Přestaň s výmluvami!
• Pohlížej na silový trénink jako na nikdy nekončící cestu.
• Věk by tě neměl odradit od toho, abys začala silový trénink .
• Nenech, aby tě strach z neúspěchu odradil od toho zkoušet to znovu.

Karen Smith (Senior SFG) úspěšně skládá Iron Maiden Challenge, tj. shyb, press a dřep na jedné noze s 24 kg kettlebell!

Původní článek si můžete přečíst v angličtině na stránkách StrongFirst.

email