Pod „cvičením pro ženy“ si skoro každý představí „skupinové blbnutí“.

Ale pozor – naše ladies v tom mají jasno- nehledají zábavu a už vůbec ne namožení po tréninku; moc dobře totiž ví, že jediné kritérium chytrého tréninku není „zničení se“, ale zlepšení!

Vrtění prdelkou zleva doprava a skákaní z jedné nohy na druhou je moc nezajímá. Daleko více je zajímají shyby, deadlifty, jednoruční swingy s 28 kg, 32 kg (anyone?) a jak zesílit, jak se zlepšit?

Podívejte se sami na krátký sestřih z tréninku FuTr z minulého čtvrtka odpoledne:

Ladies, good job!

A příště až naše dámy dorazí do gymu, pojedou opět tyto nejdůležitější cviky a pohyby, místo toho, aby vymýšlely nějaké (jak říká můj Pavel), „další vyfikundace“ a hledaly  „chichichi“ cviky bez ladu a skladu jen tak pro zábavu.

Je něco důležité? Dělej to každý den!

Není to důležité, tak to nedělej vůbec!

Zdar a SÍLU Ladies!

funkcni-trenink-cviceni-pro-zeny-justys

O autorce: 

Justyna K. Macková, SFG, SFB, CK-FMS

zakladatelka a šéfinstruktorka Funkčního tréninku Praha


Chceš začít cvičit? Na nic nečekej, zavolej na 608 826 788 (recepce – pondělí až čtvrtek, 16 h. až 20 h.) nebo využij kontaktní formulář níže a domluv se na první cvičení!

Cvičíme ve vlastních prostorách 5 minut od stanic metra Hradčanská/Dejvická – ulice Wuchterlova 1, Praha 6!

jméno (třeba zadat)

email (třeba zadat)

předmět zprávy

zpráva

 

 

email