funkcni-trenink-praha

Krátký článek na přání našich Ladies.

Ze začátku nad tím mávnete rukou, budete se smát, že na kráse nezáleží, ale legrace končí v momentu, kdy mozoly začínají zlobit. Bolí to tak, že nejde pokračovat v tréninku…

Dříve nebo později to budete řešit, je to prostě součást kettlebell liftingu (a jakéhokoliv posilování, kde používáte činky, hrazdu atd.).

Rukavice nechte doma

Jednoduché řešení přichází samo – rukavice! Zní to, jako dobrý nápad, ale není.

Síla člověka může být měřena silou úchopu. V dlaních (a chodidlech) máme spoustu receptorů, „tlačítek“, která „zapínají“ určité akce. Správný úchop rovná se větší síla a větší bezpečnost!

Jakmile si navlečete rukavice, spojení „mozek- tělo“ úspěšně vypnete (proto mimo jiné necvičíme v botách se silnou podrážkou!). Rukavice tedy nechte doma!

Prevence

Pokud se chcete věnovat cvičení, musíte pečovat o svoje ruce. Stačí málo, ale pravidelně (ideálně každý den).  Upřímně – mě to taky nebaví ladies, ale pokud chci trénovat, nezbývá mi nic jiného!

Jak na to?

Namočte ruce na 5-10 min do horké vody (horká koupel může být), pak osušte ruce a použijte pemzu. Moje oblíbená je od Manufaktury, vypadá jako kámen a zvládne i ty nejhorší mozoly, dobré jsou i pemzy na paty. Poté pak namažte ruce mastným krémem (u mne vede bambucké máslo) a hotovo! Aplikovat dle potřeby.

Tip! Pro jistotu můžete zabalit ruce na noc do bavlněných rukavic.

funkcni-trenink-cviceni-pro-zeny-v-prazeTejpování

Fajn, je to dobrá prevence proti mozolům, ale má i svoje nevýhody. Než to uděláš pořádně, zabere ti to minimálně 10 minut (nastříhat, nalepit několik vrstev) , škoda času, který můžeš věnovat tréninku. Navíc je to poměrně drahý business (dle mého názoru pro tento účel je nejlepší Omnifix, ale nepatří zrovna k nejlevnějším a je rychle pryč).

Tip! Některým holkám se skvěle osvědčily ustřižené ponožky na dlaně.

Puchýře

Pokud je máte – zaspaly jste ladies.

Co můžete udělat: vydezinfekovat, zalepit (náplasti typu  „druhá kůže“ jsou parádní) a počkat až se ruce dají do pořádku. Pak si koupíte pemzu a budete pravidelně pečovat o ruce.

Vrátím se k začátku – nejlepší je prevence! Nečekejte na to, že si vaše ruce zvyknou… nezvyknou si. Bolavé mozoly a puchýře stejně jako modřiny nejsou sexy a nemusí být součástí silového tréninku!

Zdar a sílu hezkým silným ženám bez mozolů!

PS. Opravdu si myslíte, že „drsní chlapi“ zvedající železo nepoužívají pemzu, atd.? No nevím, mně nějakým záhadným způsobem doma mizí krém na ruce…To bude asi Mimíček! :-)

funkcni-trenink-cviceni-pro-zeny-justysO autorce:

Justyna K. Macková,

zakladatelka a šéfinstruktorka Funkčního tréninku Praha


Chceš začít cvičit? Na nic nečekej, zavolej na 608 826 788 (recepce – pondělí až čtvrtek, 16 h. až 20 h.) nebo využij kontaktní formulář níže a domluv se na první cvičení!

Cvičíme ve vlastních prostorách 5 minut od stanic metra Hradčanská/Dejvická – ulice Wuchterlova 1, Praha 6!

jméno (třeba zadat)

email (třeba zadat)

předmět zprávy

zpráva

 

 

 

 

 

email