Jsem spíš přes čísla, než na romány, takže si dovolím malé shrnutí
svého působení na Funkčním tréninku:

Začátek Fighter Pullup – 2/2014, max. 7 shybů (program jsem začala na 6)

Konec Fighter Pullup – 4/2014, max. 11 shybů (jedenáctý nebyl úplně čistý-pozn. Justys)

Průběh programu: min. 3x chuť s tím seknout, občasný odpor k hrazdě :)

Během programu: 800 shybů, přesunuto téměř 45 tun živé váhy (takhle
sečteno to vypadá strašně)!

Závěr: Hurráááá!!!!!!! Už jsem ani nevěřila, že to přijde, ale mám to za sebou.

Vzhledem k tomu, že mým letošním předsevzetím bylo dosáhnout deseti
shybů podhmatem (a nečekala jsem, že budu mít splněno už v dubnu), je na čase stanovit si nový cíl.

Velký dík patří Bětce za to, že mne nenechala ten program vzdát, a
všem holkám z Funkčního tréninku za podporu!

funkcni-trenink-pro-zeny-martina-f.fwO autorce: Martina F., délka docházky na Funkční trénink Praha- 10 měsíců, první shyb – 9/2013.

Aktuálně Martina pracuje na tréninku na military pressu  a k tomu dává s přehledem shyby nadhmatem (striktní tactical pull ups :-)


Chceš začít cvičit? Na nic nečekej, zavolej na 608 826 788 (recepce – pondělí až čtvrtek, 16 h. až 20 h.) nebo využij kontaktní formulář níže a domluv se na první cvičení!

Cvičíme ve vlastních prostorách 5 minut od stanic metra Hradčanská/Dejvická – ulice Wuchterlova 1, Praha 6!

jméno (třeba zadat)

email (třeba zadat)

předmět zprávy

zpráva

 

email