Představte si tréninky 6x týdně, striktní stravu a studenou sprchu! Jo, to přesně je Kettlebell Burn Extreme (KBE)!

funkcni-trenink-praha-iva2V rámci tréninků se jedou double drilly – swingy, pressy, cleany a frontsquaty.

Pod striktní stravou si představte výpis jen cca 15 potravin, které jsou povolené. A co se týká třeba zeleniny, tak můžete jen tu zelenou, žádná rajčátka či mrkev.

KBE trvá 4 týdny a s programem se začíná v pondělí. Ano, máte rozplánovaný celý týden a neexistují žádné modifikace, které by mohly plán nabourat. Takhle to zní strašně.

Sama jsem si nebyla úplně jistá, jestli tenhle program zvládnu. Ještě před tímto programem jsem hooodně řešila svojí postavu. A možná proto se mi o něm Justys před několika měsíci zmínila … (ano, nezapomenu na ten pohled se zvednutým obočím a otázkou “Ivčo, nechtěla bys zkusit tenhle program?”) Nakonec jsem přikývla.

Akorát i když už jsem byla pro program rozhodnutá, tak jsem ho nemohla jet ze dne na den. Potřebovalo se počkat na ten správný okamžik. Potrénovat double drilly a být zdravotně naprosto fit. V mezičase uteklo pár týdnů, ale konečně jsem měla na program “zelenou”.

Do programu jsem šla s tím, že jsou to jen čtyři týdny a samozřejmě jsem byla zvědavá, co to s mým tělem udělá. Navíc vám Geoff Neupert slibuje, že tenhle program na vašem tělem bude znát.

 1. týden 

Hned v úterý, kdy mě čekal druhý trénink a to doma, jsem pomalu litovala, do čeho jsem se to uhnala. Bylo jasné, že to nevzdám, ale nebude to zrovna procházka růžovým sadem.

Po pár dnech jsem pochopila, o čem to je. Ten pocit, když se vyburcujete k určitému výkonu, překonáte sami sebe a jste na sebe hrdý, je boží. Možná i díky tomu jsem úplně zapomněla řešit nějakou postavu, prostě jsem se sama sobě líbila a to pro mě bylo nejdůležitější.

V rámci jídla jsem po prvním dni byla překvapená, že to je vlastně v pohodě. Ale zhruba veprostřed týdne jsem pochopila, co to znamená těšit se na cheatday, kdy si člověk může dát cokoliv, ale hlavně se najíst.

2. týden

Už jsem věděla, co mě čeká, ale překvapily mě mozoly. Těm jsem se neubránila, zdvojnásobení tréninků je prostě znát (takže prostě žádná dámička). A také jsem objevila, jak sladké batáty dokážou být!

3. týden

Bála jsem se, kdy přijde nějaká krize a myslela jsem si, že nejhorší bude poslední – 4. týden, ale ne…

Ještě teďka si vybavuju poslední trénink tohoto týdne – chtělo se mi brečet už při druhém setu (a já věděla, že jich musím dát alespoň 15).

funckni-trenink-praha-ivaMyslela jsem, že to nedám, ne z toho důvodu, že jsem unavená, ale z toho důvodu, že neudržím kettlebell v levé ruce. Na ty mozoly, už mi nepomohl ani omnifix. Ale já to dala!

4. týden

Prakticky už takový deload, namísto 6 tréninků se jedou jen 4, ale za to na maxim. Ale teďka už opravdu víte, že tenhle program prostě dáte!

KBE pro mě byla obrovská výzva. Samozřejmě jsem na sebe fakt pyšná, ne proto že mám splněno, ale hlavně proto že jsem překonala sama sebe.

Třešničkou na dortu pak už je to, že ty změny na sobě vidíte a cítíte. Při závěrečném měření jsem zjistila, že na břiše mi zmizely 3 centimetry. Zadek mi přijde menší a stehna užší. A co víc si ještě přát? 

Celkově jsem více v klidu, už se netrápím nesmyslným číslem na váze (no konečně!) a vím, že když se pro něco rozhodnu, dokážu to! Je prostě super, co všechno vám ty 4 týdny dají.

O Ivče: 26 let, na FuTru chodí od samého začátku, tedy od září 2011. Kromě FuTru má ráda cestování, fotografování a kávu.


Chceš mít hezkou postavu, hýbat se lépe, dostat se do kondice, zesílit?

Na nic nečekej, zavolej na 608 826 788 (recepce – pondělí až čtvrtek, 16 h. až 20 h.) nebo využij kontaktní formulář níže a domluv se na první cvičení!

Cvičíme ve vlastních prostorách 5 minut od stanic metra Hradčanská/Dejvická – ulice Wuchterlova 1, Praha 6!

jméno (třeba zadat)

email (třeba zadat)

předmět zprávy

zpráva

email