datum/čas
kdy? - 28. Září 19
10:00 AM - 3:00 PM

místo
Funkční trénink Praha

kategorie akce


Slečno, paní, dámo!

  • Chceš zhubnout, dostat se do kondice, zesílit, hýbat se lépe, zbavit se bolestí kolen a zad?
  • Nevyznáš se v současné nabídce moderního „fitness“ a nevíš, kde začít?
  • Nemáš čas chodit cvičit do gymu pravidelně?
  • Hledáš jednoduchý, minimalistický a ověřený systém + program na cvičení doma?
  • Anebo již cvičíš, ale výsledky nikde?

 

Přesně pro tebe jsme připravili specializovaný seminář Funkčního tréninku pro ženy – Kettlebell Swing!

  Tematický seminář Funkční trénink Praha pro ženy: Kettlebell Swing! je určený jen a jen pro ženy. Vypsali jsme jej na četné a opakované žádosti žen, které nemohou pravidelně docházet na naše skupinové tréninky v dejvickém gymu. Pro koho je seminář určen?

  • Pro ženy všech věkových kategorií, bez ohledu na kondici a obvod pasu
  • Pro nováčky i středně pokročilé – předchozí sportovní zkušenosti nejsou předpokládány
  • Pro ženy s rodinou, které potřebují minimum investovaného času a maximální výsledky
  • Kettlebell Swing! je navíc ideálním úvodem do cvičení s kettlebell obecně – zvládnete-li kettlebell swingy, jste v zásadě připraveny na ostatní kettlebell cviky

Funkční trénink pro ženy: Kettlebell Swing!

Minimalistický program pro moderní ženu zaměřený na maximum výsledků:

  • Hubnutí/spalování přebytečných tuků
  • Zlepšení kondice – bez x hodin týdně úmorného cardio!
  • Funkční síla – protože moderní žena potřebuje být silná
  • Atraktivní ženská postava, štíhlý pas a pevné pozadí bez hladovek a fanatického cvičení
  • Zdraví a pohyb obecně jako kompenzace sedavého způsobu života – bolavá záda a kolena již nikdy více!

Kettlebell Swing! – teoretická část:

  • Co je to kettlebell a skutečný funkční trénink – pro ženy?
  • Kettlebell swing jako ideální minimalistický nástroj pro zaneprázdněnou ženu 21. století
  • Pareto princip (80/20) aneb malá investice – maximální zlepšení
  • Princip „minimální efektivní dávky“
  • Cvičit nestačí – další klíčové koncepty pro zlepšení a úspěch

Kettlebell Swing! – praktická část:

  • „Rozcvička“ – a je vůbec rozcvička potřeba?
  • Jaké jsou nejlepší přípravné cviky – pro zdraví, lepší pohyb a dobré držení těla?
  • Nejdůležitější funkční pohyb – nejen pro sport, ale především běžný život
  • Kettlebell swing od A do Z, postupně, systematicky a metodicky
  • Nejdůležitější (a nejpřínosnější!) varianty kettlebell swingu a proč a kdy je cvičit
  • Časté problémy a jejich řešení
  • Jasný a stručný program na doma  

Praktická část je vedená metodicky a progresivně – nemusíte se bát, že něco nezvládnete!

Co s sebou? Tepláky, tričko, mikinu (netřeba značkové sportovní oblečení), boty s tenkou podrážkou, ručník, něco k pití, malou svačinku, tužku a papír – nic víc není potřeba. Kettlebells máme dostatek, písemné materiály dostanete na místě, včetně odkazu na domácí tréninkový deníček ke stažení.

REFERENCE 

Seminář swingu jsem si moc užila a musím říct, že to byl nejfunkčnější a nejpraktičtější cvičební seminář, na které jsem kdy byla. Líbilo se mi, že nás trenérky neustále hlídaly a opravovaly, takže kromě unavených svalů mě druhý den nic nebolelo. Co se týká samotného swingu – je to zatraceně těžký cvik! (…). Seminář je dobře strukturovaný, propracovaný, dává smysl a výsledek je skvělý. Jedinou věc, kterou bych navrhla změnit, jsou pauzy. Seminář byl hodně nabitý, takže si dovedu představit, že by mohl trvat o hodinu déle a s delší pauzou uprostřed, ke konci semináře jsem už totiž byla úplně hotová.

Klára O.

Byly jste jako obvykle báječné, profesionální, pozorné ke všem – vysvětlily jste to úplně dopodrobna a pohlídaly nás jako oko v hlavě. A při tom všem jste ještě zvládaly být milé a usměvavé. Co víc si přát? 

Terka F.

Seminář byl absolutně bezvadnej, pohodovej, důkladnej. Člověk mého typu (tj. s poměrně dlouhým vedením) rozhodně ocení možnost pomalejšího vstřebávání informací, postupné procvičování jednotlivých fází cviku a průběžné upozorňování na chyby. Bylo to super, poslední dvě hodiny swingů parádní (i když tělo postupně ochabovalo) a následná únava byla docela velká. Naštěstí (a k mému překvapení) to do rána přešlo (mladé tělo se hojí rychle, víme ?). Prostě pohoda, rock’n’roll a úterní trénink v obvyklém rytmu. 

Jarča M.

Strašně moc děkuju za seminář. Bylo to náročný a skvělý. Ještě tři dny potom na to vzpomínaly moje nohy a křídla. Doporučila bych ho úplně každému, jak začátečníkům, tak i těm zkušenějším. Probraly jsme věci, na které se v hodinách nelze tolik soustředit, a i když jsem např. s deadliftem a přípravou pohybu měla zkušenosti, tak mi to dalo opravdu hodně. Zároveň si ale myslím, že člověk naprosto netknutý KB a pohybem si také přišel na své. Líbila se mi jak organizace času, tak semináře jako takového, že jste nás opravdu aktivně kontrolovaly a provedly dokonalou a důkladnou přípravou na swing a swingem samotným. Jedinou prosbu, co bych měla, je možná trošku více času na povídání si o stravě, ale to byl spíše takový drobnější detail, přeci jen to nebyl hlavní předmět kurzu.

Zuzana K.

 Postřehy:

  • seminář prima metodicky rozdělen, dozvěděla jsem se všechno, co jsem chtěla
  • ideální varianta, přišla zrovna ve chvíli, kdy jsem zjistila, že 2x týdně ve stejný čas se na tréninky neurvu
  •  možná by stálo za to zmínit, že bude jen desetiminutová přestávka – člověk by tomu mohl přizpůsobit stravitelnost svačiny
Aja

Přihláška na Swing! seminář, 28.9.2019

jméno (třeba zadat)

email (třeba zadat)

předmět zprávy

zpráva

  • Kdy? 28. září 2019 od 10h do 15h
  • Kde? Funkční trénink Praha, Wuchterlova 1, Praha 6, Dejvice
  • Standardní cena: 1.499,- , pro žačky FuTru: 1199,-
  • číslo účtu: 2300769531 / 2010
  • zprávy pro příjemce: „Jméno příjmení FUTRSWING“