Funkční trénink pro ženy: StrongMama!

nahrávám mapu....

datum/čas
kdy? - 10. Březen 18
10:00 AM - 3:00 PM

místo
Funkční trénink Praha

kategorie akce


Gratuluji k narození miminka!

Ať už se narodilo nedávno, nebo to je nějaký ten měsíc, asi už přemýšlíš jak vrátit svoje tělo do stavu “před miminkem”. Během těhotenství tvoje tělo spotřebovává veškerou energii na výživu miminka a jeho růst, mění se postavení páteře, kloubů, svaly povolují, dokonce i chodidla se mění, ať se ti to líbí nebo ne, nějaká ta kila přibereš. Vše se přizpůsobuje miminku a připravuje se na porod a celý tenhle proces trvá tři čtvrtě roku. A proto nemůžeš po svém těle chtít, aby měsíc po porodu vypadalo jako by se nic nestalo. Chce to čas a pomalé krůčky.

Většina žen po porodu řěší stejnou otazku, kterou jsem řešila i já: jak po porodu co nejrychleji zresucitovat své tělo a nezbláznit se?

Z vlastní zkušenosti – po porodu jsem se potřebovala dát dohromady, jinak bych nemohla s dvěma dětma vůbec existovat. Když člověk tisíckrát za den zvedá prcka ze země, chytá starší z výšek, dobíhá dítě prchající na odrážedle zatímco tlačí kočár s mladším, ohýbá se u přebalování, kojení, koupání, uspávání, hraní, nosí miminko v šátku, tahá kočár do tramvaje, potřebuje tělo, které to všechno vydrží.

A tak jsem se zase vrátila o několik let zpátky, k úplným základům a výsledky jsou vidět!

Půl roku po porodu sice nenosím své oblíbené džíny jako poprvé a nejsem na své původní váze – ale to je jen číslo. Čeho si cením víc je, že mě nebolí záda a mám dost síly na péči o dva rošťáky a zbývá i energie na cvičení.

Znovu klikuju na zemi, swinguju s 20kg bell a pracuju na shybech. A na váze se mě drží jen pár kilo navíc, která brzo zmizí. Trpělivost se vyplácí.

Moc dobře vím, jak to vypadá s novorozencem v domácnosti:

  • máš tak málo času pro sebe jako nikdy
  • velká část tvého těla tě bolí
  • spánek je něco jako zázrak
  • možná tě trápí poporodní poranění
  • kila navíc, které zázračně sama nezmizí
  • nepamatuješ si, kdy jsi naposledy byla cvičit, možná matně tušíš, kterým směrem se nachází gym

Zní to povědomě? Tak přesně pro tebe je náš seminář FuTr StrongMama, kde se naučíš:

  • znovu správně dýchat – nutnost pro zdravé a silné břicho –  brániční a silové dýchání a jeho využití
  • rozhýbat se po probdělé noci – základy resetů
  • jak na ochablé hýžd’ové svaly, bolavá záda a zdravé nohy – dřep, hardstyle plank, deadlift, návazné cviky a jak na ně
  • rady jak se stravovat, aby tě kila “po dětech” netížila až do jejich maturity
  • doporučení jak pokračovat ve cvičení po absolvování semináře

StrongMama – ženy sobě!

Seminář povede instruktorka Funkčního tréninku Praha –

Alžběta Tušková – máma Elly a Adámka

„Žádné vybavení = žádné výmluvy, že na cvičení doma nemáš náčiní a čas!“

 Pro koho je seminář určen?

Ženám po porodu, podmínkou ukončené šestinedělí. Doporučujeme kontrolu u lékaře, který vám dá zelenou ke cvičení (potvrzení nám nosit nemusíte).

Cena: 1.499,- Kč

Poznámka: bohužel gym není vybaven pro miminka, tak nech tatínka/babičku/kamarádku postarat se o dítě, zatímco ty se budeš věnovat sama sobě.

Pauza na kojení/odpočinek proběhne cca mezi 12-13 hodinou.

Co s sebou?

Tepláky, tričko, mikinu (netřeba značkové sportovní oblečení), boty s tenkou podrážkou, ručník, něco k pití, malou svačinku, tužku a papír – nic více není potřeba.


Přihlášení na seminář pro ženy – postup

Uhraďte prosím nevratnou částku 1499,- Kč na účet 2300769531 / 2010.

Do zprávy pro příjemce uveďte prosím: „Jméno příjmení STRONGMAMA“. Po uhrazení semináře zašlete email pomocí formuláře níže. V emailu uveďte a) Vaše jméno a příjmení b) název a datum semináře c) info o úhrazení semináře (stačí napsat „uhrazeno“).

Váš e-mail (nutné zadat – prosíme 2x překontrolovat!)

jméno (třeba zadat)

email (třeba zadat)

předmět zprávy

zpráva

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *