FuTr WeakEnd pro začátečnice – posilování s vlastní vahou

FuTr WeakEnd pro začátečnice – posilování s vlastní vahou
nahrávám mapu....

datum/čas
kdy? - 28. Leden 18 until 22. Duben 18
6:00 PM - 7:30 PM

místo
Funkční trénink Praha

kategorie akce


FuTr WeakEnd je po pravidelných lekcích a jednodenních seminářích další z možností, jak se naučit základy posilování s vlastní vahou – od práce na mobilitě přes jednoduché cviky na zpevnění celého těla až po pokročilejší varianty.

12týdenní kurz je vhodný pro ženy, které nemají předchozí zkušenosti se cvičením, dlouho se nehýbaly nebo cvičí samy doma a chtěly by se naučit správnou techniku provedení základních cviků posilování s vlastní vahou.

Nepotřebujete žádné vybavení ani předchozí zkušenosti se cvičením!

Stačí jen chut‘ začít se sebou něco dělat!

Pro koho je FuTr WeakEnd vhodný?

  • pro ženy, které nemají možnost docházet na pravidelné tréninky v týdnu
  • pro ženy, které bydlí mimo Prahu
  • pro ženy, které se sebou chtějí začít něco dělat bez ohledu na věk, zkušenosti se cvičením a kondici, v jaké se nacházejí

Co můžete očekávat od víkendových lekcí?

  • výuku v menší skupině
  • hodinu a půl čistého času věnovaného cvičení
  • postupné progrese
  • profesionální vedení
  • pouze pro dámy!

Program FuTr WeakEndu: Posilování s vlastní vahou pro začátečnice:

  • vaše cíle: kde jste teď a kam směřujete?
  •  jak jednoduše rozhýbat ztuhlé klouby?
  • jak vrátit tělu mobilitu z mládí?
  • jak “resetovat” tělo zvyklé na neustálé sezení (v autě, v práci, a pak na pohovce před televizí)
  • v jednoduchosti je síla – jak z vás „obyčejné“ lezení udělá silnou a antifragilní ženu
  • streče, které zlepší držení vašeho těla a odstraní brzdy
  • most – jako skvělý counter streč sezení a „otvírák“ hrudní páteře
  • dřep neškodí kolenům – nauč se (opět) správně dřepovat
  • jak posílit břicho? = zapomeň na zkracovačky a seznam se s hardstyle plank
  • posílení středu těla a práce na tzv. “duté pozici” – jak držet tělo pohromadě?
  • vis na hrazdě a progrese vedoucí ke shybu
  • jak na kliky? = zapomeň na „dámské a pánské“ a nauč se konečně pořádný klik – postupné progrese vedoucí ke kliku na zemi
  • dřep na jedné noze (pistol) – síla, pohyb, rovnováha v jednom cviku!
  • “krásná síla”= proč by ženy měly posilovat (= demystifikace strachu z nabírání svalů)
  • jednoduchý návod na cvičení doma
  • tipy jak na stravu a lifestyle celkově = cvičení, regenerace a zlepšení kvality života

Během 3 měsíců se naučíte základy cvičení s vlastní vahou, se kterými si vystačíte na dlouhé měsíce a možná i roky!

FuTr WeakEnd nabízí skvělý výběr cviků, jejich progresí a přípravných drilů dle metodiky školy KB5.

12týdenní kurz cílí na obnovení pohybu, práci na mobilitě, posílení těla jako celku, obnovení reflexní stability těla a návrat zpátky do formy a kondice.

Časté otázky

Může se stát, že občas některou neděli zmeškám – bude to problém?

Ideální je samozřejmě pravidelná docházka, ale občasné zameškání nevadí, doženeme to na další hodině.

• Nejsem moc šikovná, potřebuji dohled a trpělivé opravování.

Vůbec ničeho se nebojte, výuka bude probíhat postupně (a pod neustálým dohledem)

• Až dokončím FuTr Weakend, bude jak navázat?

Ano, připravujeme následující speciální tříměsíční víkendové kurzy: FuTr WeakEnd pro pokročilé.

• Budu se moci po absolvování základnícho FuTr Weakendů zúčastnit pokročilých seminářů?

Ano, samozřejmě!

FuTr WeakEnd pro začátečnice – posilování s vlastní vahou:

  • cvičení bez vybavení šetří váš čas a peníze za vstupy do gymu
  • ideální na cvičení doma a na dovolené
  • pro zaneprázdněné ženy, které ocení efektivní cvičení s výsledky
  • pro všechny ženy, které se sebou chtějí začít něco dělat

Místo konání: Funkční trénink Praha, Wuchterlova 1, Dejvice, Praha 6

Kdy? 28. ledna – 22. dubna 2018, každou neděli 18:00 – 19:30

Cena: 4500,- Kč/3 měsíce (12 lekcí, lekce trvají 90 minut)


Na nic nečekej, zavolej na 608 826 788 (recepce – pondělí až čtvrtek, 16 h. až 20 h.) nebo využij kontaktní formulář níže a přihlaš se ZDE ještě dnes!

jméno (třeba zadat)

email (třeba zadat)

předmět zprávy

zpráva

 

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *